субота, 28 листопада 2020 р.

Історія "Останнього листка" Олі Голубєвої

Сьогодні хочу поділитися з вами своїм короткометражним анімаційним фільмом ' ' Останній листочок ". Це був мій дипломний проект, коли я отримувала бакалавра анімації у 2015 році
Пам ' ятаю, як працювала над розкадровкою і шукала відповідну музику, слухала тонни різних мелодій. Допоміг щасливий випадок - я натрапила на фортепіанні композиції, написані дуже талановитим італійським композитором і піаністом Фабріціо Патерліні.
Коли я вперше почув його музику, я подумала: Боже, це ж саме те, що мені потрібно! Ці композиції були (і залишаються) такими повними життя та різноманітних емоцій, в них присутнє все, що я хотіла передати моєму глядачу.
Я інтуїтивно відчула, що ці мелодії стануть найкращим саундтреком для мого фільму.
Але я була простою студенткою і не могла собі дозволити купити ліцензію на використання авторського контенту. Тоді я набралась сміливості і безпосередньо зв'язалася з Фабріціо, пояснюючи мою ситуацію. Я сказала, що закохана у його музику і хотіла би використати її у своєму фільмі. На моє величезне щастя Фабріціо відповів мені: так! Ви можете взяти мої композиції для свого неприбуткового проекту.
Сказати, що я був щаслива - це нічого не сказати! Я була на сьомому небі! Тоді це стало для мене таким маленьким дивом!
Знаєте, в ці нестабільні часи, що ми пререживаємо  цього року, я справді бажаю всім нам продовжувати вірити в маленькі чудеса і продовжувати йти за  своїми мріями!
У фільмі використано такі композиції Фабріціо Патерліні.
Viandanze "Prime Passi"
Осінні казки ' ' тиждень №3 '
Viaggi в аеромобілі Soffia La Notte

Немає коментарів:

Дописати коментар