неділя, 8 вересня 2019 р.

Журі медіафестивалю : «Дитятко» – це абсолютне диво!

Журі ХІ Міжнародного дитячого медіафестивалю «Дитятко» та почесні гості під час церемонії закриття висловили свої враження від фестивалю.

Режисер, сценарист, Президент Центру медіаосвіти, Координатор сербської частини проєкту ЮНЕСКО-ЄС «Побудова довіри до медіа в Південно-Східній Європі та Туреччині», Координатор EU All Digital Міомір Райджевич: «Це величезне задоволення для мене бути тут і бачити, як молоді учасники підтримують цей фестиваль, дивитися хороші роботи, створені ними. Спасибі вам величезне за запрошення, бажаю всім учасникам всього найкращого».

Журналіст, критик Юта Хартманн – Бет: «Я вперше в Україні і дуже рада, що змогла тут побувати і взяти участь в цьому фестивалі».

Режисер, ілюстратор Ольга Голубєва: «Я перший раз в Україні і просто вражена, вже дуже хочу повернутися. Подивившись фільми багатьох номінацій цього фестивалю, я хочу сказати вам, діти, що ви дуже талановиті. Саме завдяки вам відбувається цей фестиваль. Я бажаю вам ще більше перемог і ніколи не зупинятися, йти тільки вперед. Також хочу подякувати організаторам фестивалю за те, що робите його таким чудовим».

Режисер, продюсер, сценарист. Президент Міжнародного дитячого фестивалю кіно та телебачення «КІНОСВІТ» Наталья Морозова: «Коли я вперше приїхала сюди, на цей фестиваль, я була такою ж дитиною, яка хотіла знімати кіно. І ось я в цей раз летіла сюди і думала, як я потрапила вже у члени журі? Це якесь диво, і я не хотіла б, щоб воно коли-небудь закінчувалося. Я вдячна всім вам за ці щасливі дні. Велике спасибі всім організаторам, журі, всім, хто допомагав фестивалю. Нехай він проіснує ще 100 років!».

Виконавчий директор CIFEJ Елхам Ширвані: «Я з Ірану і я також вперше в Україні. Я дуже рада знаходяться тут, вдячна за досвід, який отримала, а такоже дякую усім присутнім та дітям, які знаходяться у цій залі».

Депутат Харківської обласної ради Анастасія Кобець: «Дуже приємно бачити в залі стільки радісних облич. Дуже приємно, що ви знайшли час відвідати наше місто і поділитися часткою своєї творчості. Думаю, що та насичена програма, яка була у вас протягом цих чотирьох днів, вас обов'язково ощасливила. Чекаємо вас тут іще! І головне, ніколи не втрачайте те натхнення, що у вас є, адже творчість створює цей прекрасний світ навколо».

Заступниця голови Офісу Ради Європи в Україні Олена Литвиненко: «Для Ради Європи надзвичайно приємно бути тут та підтримувати фестиваль «Дитятко»! Для нас це вже не просто традиція, це ціла історія, наповнена цікавими моментами, знайомствами, формуванням нового кола друзів, адже ми підтримуємо цей фестиваль, починаючи з 2012 року. Для Ради Європи, як для організації, яка опікується просуванням демократії на всьому Європейському континенті, важливо було підтримати номінацію «Місцеве самоврядування – це ми!». І враховуючи те, що в нас дуже серйозні критерії, кожного року дуже важко зробити вибір. Адже кожного року ви доводите, що можете своїм дитячим поглядом дивитися на складні речі, розуміти їх та вчити нас, дорослих. Успіхів вам! Головне, не зупиняйтеся на цьому, продовжуйте творити».

Експерт Тернопільської кінокомісії Володимир Ханас: «Протягом фестивалю ми всі почували себе немов удома, хочу подякувати за це усім членам оргкомітету. Файна мама, файний татко. Файне в Харкові "Дитятко"».

Директор студії «Кей анімейшен» Ірина Сахалтуєва: «Для мене велика честь взяти участь у цьому фантастичному фестивалі із неймовірною атмосферою! Я провела декілька щасливих діб. Хочу подякувати усім вихователям ваших гуртків, адже ваша перемога – і їх перемога. Хочу також побажати невичерпної творчої наснаги!».

Доктор філософських наук, фахівець в області історії та теорії кіно, фотографії, мистецтва нових медіа. Завідувач кафедри теорії культури і філософії науки в Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна Дмитро Петренко: «Цей фестиваль – абсолютно безпрецедентне диво. Те, що тут відбувається – потужний внесок в майбутнє нашої медіакультури. Впевнений, що у цьому залі знайдуться ті, хто змінять світ кіно, телебачення, радіо. Це велика честь і радість бути тут присутнім».

Немає коментарів:

Дописати коментар